Sui Usufono Fou na Auai ia Shandong Yunlong

Sui Usufono Fou na Auai ia Shandong Yunlong

Sui Usufono Fou na Auai ia Shandong Yunlong

O le avanoa mo Mr. Deng e auai ai i le Yunlong Automobile na maua mai i se faatalatalanoaga na valaau atu ai Ms. Zhao ia te ia i se taimi e le'i leva ona avea ma tofi.

O Mr. Deng o se tagata lauiloa i totonu o le li'o o tupe faavae a Saina.O ia o le na faavaeina le lala a Apple i Saina, ona avea ai lea ma sui peresitene o le lalolagi atoa a Nokia, fesoasoani ia Nokia e pasia le maketi a Saina ma avea ma pule i le lalolagi i le vaitaimi o le 2G.Talu mai lena taimi, sa sosoo ai o ia ma sui peresitene sinia o le AMD, peresitene o Greater China, pule faatonu ma paaga a le Nokia Growth Fund.Ina ua uma ona liua i se tagata teu tupe, na taʻitaʻia e Mr. Deng le 'au a Saina e teu faʻafaigaluega i le tele o unicorns e pei o Xiaomi Corporation, UC Youshi, ma Ganji.

Ina ua uma ona sau i Yunlong Auto, na iloa ai e Mr. Deng e sili atu le fesoasoani a le isi vaega nai lo fautuaga.O Jason Liu o le na fiafia ia te ia ma valaaulia o ia e auai i Yunlong e faia se mea e faʻalavelave ai le pisinisi ma suia faʻatasi le lalolagi.

qwe

O le suia o le lalolagi o lona uiga o se atinaʻe fou o se aai atamai, e tatau i Yunlong Motors ona tuʻuina atu se faʻaogaina atoatoa o faʻaogaina o faʻamaumauga o le "smart hardware + system + service", faʻaaogaina le "kamupani Xiaomi" faʻataʻitaʻiga ma sui i le IoT faʻatau pisinisi. mo le fa'aititia o itu.O taʻavale e lua ma tolu-uila o le a vave ona iloa suiga tetele.

O le taimi muamua na la feiloai ai ma le na faavaeina ia Jason Liu, na susulu mata o Mr. Deng, ma na ia lagonaina se tala.

O le logistics system o se atinaʻe taua o le atunuʻu, ma o le "agato" autu foi o le tamaoaiga o le atunuʻu.Ole tulaga ole atinaʻeina ole logistics a Saina o loʻo taʻitaʻia le lalolagi, aemaise lava ile vaitaimi ole faʻamaʻi, faʻaalia ai le lagolago lagolago a logistics i le tamaoaiga lautele ma faʻamautinoa manaoga i aso uma o tagata nofoia.

efer

O le talosaga "14th Five-Year Fuafuaga" o loʻo tuʻuina atu i luma manaʻoga mo le faʻafouina o le laina faʻatau oloa, le fausiaina o se faiga faʻaonaponei faʻaonaponei, se faiga faʻaonaponei faʻaonaponei, faʻavaveina o atinaʻe numera, ma le sologa lelei o le taʻavale i totonu o aiga.Ae ui i lea, o le feso'ota'iga fa'amaumau e masani lava ona fa'amuamua ma vevesi.O le a le mea e suitulaga i taavale eletise e lua pe tolu uili a le au uo kiliva vave?O se fa’afitauli lea ua tele tausaga o faigata ona fo’ia e le malo.Aemaise lava, o pulega agavaa e pei o le State Post Administration o loʻo i ai le manaʻoga malosi mo le faʻaogaina numera ma le puleaina o le tufatufaina atu o laina.

I le amataga o le 2017, o le Matagaluega o Felauaiga, le Matagaluega o le Puipuiga a le Malo ma le malo o le lotoifale ua tuuina atu le tele o faiga faavae e faatatau i taavale afi, ma le faamoemoe e foia le vevesi o loo aafia ai feoaiga i le taulaga ona o le maualalo o le saogalemu o taavale kiliva.

I le amataga o faiga faʻavae i nofoaga eseese, o le Mini EEC eletise eletise o se fuafuaga fuafuaina.Ae ina ua uma ona faʻaaogaina, na iloa ai e tagata e le o faʻatauvaʻa taavale taʻavale EEC i le tau ma le fetuutuunai.E oʻo lava i aso nei, o loʻo i ai pea taʻavale eletise eletise i le tele o taulaga, e lagolagoina le maila mulimuli o auaunaga faʻaalia.

sxaz

Ae ui i lea, o le saoasaoa o le tapeina o uila uila eletise i soo se mea e leʻi taofia.I tulafono faatonutonu fou lea na amata faʻatinoina e Beijing ia Iulai o le tausaga nei, e le gata e faʻasa ai soʻo se iunite poʻo se tagata mai le faʻaopoopoina o taʻavale eletise faasolitulafono, ae faʻatulaga ai foi se "tele tapulaʻa" mo lenei ituaiga o felauaiga: amata mai le 2024, faʻaletulafono eletise tolu. -uili ma taavale fa uili o le a E le faatagaina ona ave taavale pe paka i luga o le alatele, ma o le a manaomia foi e le matagaluega o meli e faaaoga uma taavale faaletulafono faapitoa i lena taimi.

EEC eletise tricycle ua ulufale atu i le tulaga o le talafaasolopito, ma o le numera atoatoa numera o logistics terminal o le a avea ma se tulaga tele i le lumanai.

“O le sami lanumoana lea.”I le vaai a Mr. Deng, e matala le sami ma matagofie le vaaiga.

I le taimi nei, e leai se fofo matua mo le faʻaleleia faaletulafono o uila eletise eletise EEC i le maketi, ma o le fuafuaga faʻalavelave a Yunlong Automobile mo le gafatia o le taulaga na mafai ai e Mr. Deng ona vaʻaia le sili atu o le taua lautele.

“Ou te va’aia o se mea ‘anoa tele lea.Pe mai le atunu'u po'o agafesootai, e mana'omia e le alamanuia se fofo.E manaʻomia ona faamautinoa le saogalemu o le faitau sefulu miliona o uso tilivaina, ma e manaʻomia ona faaleleia atili.O se tulaga tiga tele lea..”

O Mr. Deng, o le na faauu mai le Iunivesite a le Setete o Kalefonia, na filifili e avea ma autu o le computer science ona e talitonu o ia e i ai se aso o le a aafia ai olaga o tagata ma i ai se aafiaga tele i le lalolagi atoa.Ma e leai se PC patino i lena vaitau.“O lo’u olaga o le faia lava lea o mea anoa ma mea e tele sona aafiaga.”

I le avea ai o se tagata fai tupe, o le naunau e amata se pisinisi ua tupu tele i le loto o Mr. Deng i le tele o taimi.Ina ua uma ona faatonuina e le NGP le tele o kamupani amata e tuputupu aʻe mai le vaivai i le malosi, o Mr. Deng sa mataʻutia mai lea taimi i lea taimi ma mafaufau e pei o lana uo Lei Jun, na te tuuto atu o ia lava i le pisinisi a se kamupani tele.

Ina ua ia mauaina le lala olive na togi e le taavale a Yunlong, sa lagona e Mr. Deng ua sa'o le taimi.Na ia fa'atupuina lona sui i le NGP.Ina ua toe fo’i mai, sa fa’atautaia e Mr. Deng le tele o su’esu’ega e uiga i lenei atina’e, ma i le taimi lava e tasi, e pei ona fa’amatala i le amataga o le tusitusiga, sa ia talosagaina ai uo mai so’o se vaega o le soifuaga e talosagaina ni manatu.I totonu o le lua masina, na faia ai e Mr. Deng le faaiuga e auai i Yunlong.

I lenei vaitau, na faʻatalanoaina ai pea e Mr. Deng ma nisi o ofisa sinia o Yunlong Automobile le auala e faʻaleleia atili ai le pisinisi ma manaʻoga o le alamanuia ma taia saʻo ai le tiga.Ua faasolosolo malie ona aliali mai se taʻavale atamai faʻatautaia o le "Kamupani Xiaomi".Ua atili ai ona talitonu Mr. Deng e mautinoa o le a faʻalavelaveina e lenei kamupani le pisinisi ma suia ai le lalolagi i le lumanaʻi.

I le amataga o fesootaiga ma le au, na iloa ai foi e Mr. Deng o le Yunlong Automobile ua faʻapotopotoina le tele o taleni mataʻina i fale taʻavale, fesoʻotaʻiga, ma pisinisi faʻaeletonika faʻatau, ma faʻaalia ai le 'au atoa e foliga "sexy".

O Ms. Zhao, COO o Yunlong Automobile, na ia iloaina foi o le faatosina o Yunlong Automobile i taleni matutua e sili atu i lona mafaufau.E ese mai ia Mr. Deng, ua ia valaaulia foi le toatele o tagata tomai faapitoa i isi matata e auai i le kamupani, e aofia ai i latou na faavaeina ma paaga a le kamupani.

E sili atu nai lo lena, o le tele o inisinia i Kering o loʻo faʻafaigaluegaina mai Huawei, Xiaomi, 3Com, Inspur ma isi kamupani.“I so’o se kamupani feololo, o le tulaga e mautinoa lava i luga a’e o le tulaga sui peresitene.O la matou fa'ata'ita'iga mo le su'eina o tagata o le 500 kamupani pito i luga o le lalolagi, ma o lo'o matou vala'au atu mo kamupani pito i luga o le 500 i le lalolagi.E mautinoa lava e le aoga le faafaigaluegaina o ni taleni lona lua.”Fai mai Ms. Zhao.

E oo lava ia Ms. Zhao lava ia e tutusa.A o iai o ia i Xiaomi, sa nafa o ia ma le fatuina o se faiga faʻapipiʻi tuʻufaʻatasia mo vaega eseese i le filifili siʻosiʻomaga.E ese mai le pulega masani sapalai filifili, Xiaomi's ecological filifili e aofia ai le tele o vaega, mai meafaigaluega atamai i faamalu ma tusi.Ina ia tatalaina le filifili si'osi'omaga fa'atasi ai ma se faiga fa'aputu tu'ufa'atasi, o le lavelave o le a mautinoa le fa'atuputeleina fa'atele.

E ui lava i lea, na ia fausia se faʻavae faʻatauga faʻapitoa mo le filifili siʻosiʻomaga a Xiaomi mai le amataga.I le avea ai o se faiga fa'asoa, o lenei fa'avae e matua maualuga lava le fa'agaioiga lelei.E mana'omia na'o ni tagata se to'alua e fa'afeso'ota'i le sili atu i le 100 millet ecological chain company, sili atu i le 200 foundries, ma sili atu i le 500 suppliers.

O le tagata na faʻafeiloaʻi Ms. Zhao ia Jason Liu o lona pule tuai i Xiaomi, Mr. Liu.E ui ina e lei atoa se lua masina na avea ai Yunlong Motor ma tagata e umia sea, ae o Mr. Liu ma le na faavaeina le Yunlong Motor Jason liu ua leva ona fai uo.Ina ua uma ona fausia se fuafuaga fou mo le suiga a Yunlong Automobile, na amata loa ona sailia e Jason Liu ni sui tauva COO talafeagai.Na fautuaina e Mr. Liu ia Ms. Zhao, o le na tuua Xiaomi i lena taimi ma auai i le Bull Electric.

E pei o Mr. Deng, na na o le tasi lava le fesootaiga a Ms. Zhao ma Jason Liu ma sa faagaeetia e lenei kamupani.O le EEC eletise taavale afi o loʻo i ai se faʻauluuluga sapalai matutua, ae o loʻo i ai pea le tele o avanoa mo mafaufauga pe a manaʻo e fausia ni taʻavale i le "Xiaomi company model".

E ui lava e leʻi faʻaalia muamua o ia i le EEC eletise taavale afi, ua talitonu Ms. Zhao o le poto masani a Xiaomi na fesoasoani ia te ia e maua ai le mafuaaga autu o le puleaina o le sapalai.O le faʻaaogaina o nei faʻamatalaga e suia ai le EEC eletise eletise eletise e sili atu le manaia nai lo le faʻaauau pea ona auai i fale atamai.

I le faʻaaliga na faʻamatalaina e le faʻavae Jason Liu, o le Yunlong Automobile o le a avea ma kamupani Fortune 500, ae e leʻi manatu Ms. Zhao o se pai le talafeagai lea.I lona manatu, o lenei sini ua nofoia le taimi ma le nofoaga talafeagai, ma pe mafai ona avea ma mea moni ua na o se mataupu o le lotogatasi.Mo soʻo se taleni sinia e manaʻo e iloa o ia lava, e matua le talafeagai le auai i se suiga tele o pisinisi e aunoa ma le punou o ia lava.


Taimi meli: Aukuso-11-2021