Lipoti ole Maketi ole Ta'avale Eletise Maulalo i le Lalolagi

Lipoti ole Maketi ole Ta'avale Eletise Maulalo i le Lalolagi

Lipoti ole Maketi ole Ta'avale Eletise Maulalo i le Lalolagi

Ole maketi ole taʻavale eletise ole lalolagi e faʻamoemoe e tupu mai le $ 4.59 piliona i le 2021 i le $ 5.21 piliona i le 2022 i le aofaʻi o le tuputupu aʻe faʻaletausaga (CAGR) o le 13.5%.Ole maketi eletise eletise maualalo e faʻamoemoe e tupu ile $8.20 piliona ile 2026 ile CAGR ole 12.0%.

O le maketi o taavale eletise maualalo e aofia ai le faʻatau atu o taʻavale eletise maualalo e faʻalapotopotoga (faʻalapotopotoga, tagata faʻatau pisinisi, ma faiga faʻapaʻaga) o loʻo faʻaaogaina mo le felauaiga o tagata ma oloa. ” aua latou te fa'agaioia i luga o se afi eletise nai lo se afi fa'aoso i totonu ma fa'atupuina le malosi e ala i le mu fa'afefiloi o suauu ma kasa.

O le faʻateleina o tau o le suauʻu e faʻamoemoeina e faʻateleina ai le tuputupu aʻe o le maketi o taavale eletise maualalo i luma.

O lenei malosi e manaʻomia e faʻatino ai galuega eseese ma e faʻaaogaina i lona tulaga masani poʻo le liua i se ituaiga faʻaaogaina o le malosi ma le fesoasoani a masini. Iukureini, o le tau o le suauu o loʻo faʻateleina i lea aso ma lea aso, lea e maua ai se avanoa mo tagata gaosi taavale eletise.

O le Shandong Yunlong Eco Technologies Co., Ltd o se kamupani gaosi oloa eletise i Saina ma faʻapitoa i taʻavale eletise laʻititi laʻititi.Yunlong o le a tuʻuina atu oloa sili ona lelei ma auaunaga i luga o le upu, o le vaʻaiga e faʻamalosia lou ola siʻosiʻomaga, faia se lalolagi eco.Fofoga Maile Mulimuli Eletise


Taimi meli: Tes-03-2022