O ta'avale eletise EEC ua avea ma mea faigaluega ta'uta'ua

O ta'avale eletise EEC ua avea ma mea faigaluega ta'uta'ua

O ta'avale eletise EEC ua avea ma mea faigaluega ta'uta'ua

O ta'avale eletise EEC L1e-L7e e mafai ona fa'aaogaina i aso uma, ua leva ona tula'i mai i luga o le ta'uta'ua, ae o lea ua lelei ma fa'amaoni ua taunu'u mai, ma le tele o avanoa e avanoa mo tagata fa'atau nai lo se isi lava taimi.Ona o le pusa maa e masani ona natia i le fola, o le tele o taʻavale laiti, ae o loʻo i ai nisi o uila eletise eletise ma loli eletise e filifili mai ai.
talafou-4
O le tekonolosi o le maa ua oʻo mai i se auala umi iinei, ma faʻaititia ai tau o EV fou ma faʻaitiitia ai le popole i le tele o faʻafitauli nai lo le taimi muamua.O lo'o i ai pea le tele o mea e mana'omia i le fa'atauina o mea tetele, ae afai e mafai ona e totogia i le fale, atonu e te le mana'omia lava le asiasi atu i se fa'atau lautele.
talafou-5
Faʻaopoopo i le mea moni e faʻatagaina oe e le EV e faimalaga ma le leoa ma maua ai le leai o se faʻaoso, e tuusaunoaina mai lafoga o auala ma le Totogi Faʻasalaga, ma agavaʻa mo lafoga maualalo o faʻamanuiaga e avea ma vaʻa filifiliga, ma amata ona avea ma se aiga EEC aoga moni. taavale felauaiga eletise.


Taimi meli: Feb-21-2022