Manatu masani o le faʻaaogaina o taavale eletise EEC

Manatu masani o le faʻaaogaina o taavale eletise EEC

Manatu masani o le faʻaaogaina o taavale eletise EEC

su'esu'ega moli

Siaki o lo'o ola lelei moli uma, pei o le lava o le malamalama, pe talafeagai le fa'ata'ita'iga, ma isi.

Siaki galuega o le solo

A maeʻa le tautotogo, o loʻo i ai le tele o timuga, ma o le galuega a le solo e taua tele.Pe a fufulu le taavale, e faaopoopo i le faamamaina o faamalama tioata, e sili ona solo le solo i le vai faamama tioata e faaumiumi ai lona ola.

E le gata i lea, siaki le tulaga o le solo ma pe o loʻo i ai se suigi le tutusa poʻo le leak o le tootoo solo.Afai e mana'omia, faamolemole sui i le taimi.

fa'amamaina totonu

Fa'aaoga i taimi uma se pulumu e fa'amama ai le pefu i luga o le mea faifa'aili, fa'amau ea, ki, ma fa'amau e puipuia ai le pefu mai le fa'aputuina ma faigata ona aveese.Afai e palapala le meafaifaʻaili, e mafai ona e faʻafefe i se mea faʻapitoa faʻamama masini ma solo i se ie vaivai.A mae'a ona fa'amama, e mafai ona e fa'asusuina se vaega o le ga'o.

E tatau faapefea ona tausia le maa sili ona taua o taavale eletise?

I le avea ai ma "loto" o taavale eletise EEC COC, o puna eletise uma e amata mai iinei.I lalo o tulaga masani, o le maa e galue ile averesi mo le 6-8 itula ile aso.O le soona totogi, fa'asili ma le fa'alaloina o le a fa'apu'upu'u le ola maa.E le gata i lea, o le tauina o le maa i aso uma e mafai ona faia ai le maa i se tulaga o le taamilosaga papaʻu, ma o le a faʻalauteleina le ola o le maʻa.O le gafatia o le maa e mafai ona faʻateleina teisi.

Manatu masani o le faʻaaogaina o taavale eletise EEC


Taimi meli: Iuni-01-2022